Brand
B-LINE
B-Line (1999) je podjetje ustanovitelja Giorgia Bordina, ki vrača življenje številnim zgodovinskim ikonam oblikovanja na italijanskem trgu. To so dela, ki so z leti izginila, saj so zastarala zaradi neusmiljenega vrenja na trgu, ki prekipeva od inovacij. Nekateri od ponovno izdanih izdelkov so se zapisali v zgodovino in "onesnažili" številne vidike umetnosti in oblikovanja, na primer slavni Boby Joeja Colomba.
Že od samega začetka B-Line poleg ponovnih izdaj postavlja sodobne pohištvene dodatke, ki so rezultat sodelovanja z mednarodnimi oblikovalci. Otipljivi, dejanski in transverzalni projekti, ki imajo odgovornost in čast sobivati z velikimi temelji oblikovanja ter v smislu sloga in značaja spodbujati gladek prehod iz domačega okolja v delovne prostore in iz zunanjih v notranje prostore, ki so vse bolj hibridni in živahni, kot to zahteva sodobni življenjski slog.Proizvajalčeva internetna stran