Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

PIX

PIX

Oblazinjene otomane kolekcije Pix je mogoče sestaviti v neskončno število kombinacij. Na voljo v okroglih, kvadratnih ali pravokotnih različicah, o v širokem izboru tkanin in barv, zaradi česar so zelo vsestranski. Kolekcijo dopolnjuje Pix Table, majhna mizica, ki je zaradi majhnosti plošče in možnosti nastavitve višine popolna v okoljih, namenjenih sprostitvi ali čakanju.

Brand

ARPER

Pri Arperju izdelujejo stole, mize in pohištvo za skupnost, službo in dom. Motivirajo jih odnosi: med izdelki in prostori, prostori in ljudmi, ljudmi in njihovimi mrežami. Vse – mehko, bistveno oblikovno občutljivost, neposredne in prilagojene storitve, organizacijske in korporativne politike, globalno identiteto blagovne znamke – oblikujejo v smislu človeških vrednot. So hitro rastoče podjetje, ustanovljeno leta 1989 — družinsko podjetje, ki ga vodi celovit pristop, osredotočen na človeka. Iz podjetja, ki se ukvarja s proizvodnjo pohištva, so prerasli v mednarodno oblikovalsko prisotnost, s čimer so močno povečali prodajo in družini Arper dodali na stotine novih zaposlenih. NJIHOV PRISTOP K OBLIKOVANJU — Vsak del procesa razvoja izdelka — od načrtovanja do proizvodnje do dolgoročnega vpliva — je skrbno pretehtan, pri čemer združuje funkcijo, estetiko in podrobnosti v elegantni ločljivosti. EDINSTVENA SENZIBILNOST — Njihov oblikovalski etos temelji na vsestranskosti bistvenih oblik. Sčasoma se je pristop razvil okoli šestih temeljnih konceptov. Ravnovesje, družina, intuicija, svetloba, barva, igra. Med oblikovalci, ki so oblikovali Arperjeve najuspešnejše izdelke, so Jean-Marie Massaud (sofa Steeve, predstavljen na sejmu Salone del Mobile 2015, ter vodstveni in salonski stol Aston), James Irvine (stol Juno), Simon Pengelly (miza Nuur, ki je leta 2011 prejela nagrado Compasso d'Oro), Antti Kotilainen (kolekcija Aava), studio Metrica (miza Cross) in Ichiro Iwasaki (tabureji Pix). Danes se Arper osredotoča predvsem na pogodbeni sektor (80 % prodaje) z izdelki, namenjenimi različnim uporabam in tržnim segmentom. Podjetje raste zaradi organizacijske politike, ki jih določa vodstvo in ki neomajno spodbujajo preglednost ter močno in dosledno identiteto blagovne znamke: promet se je povečal s 67 milijonov evrov v letu 2015 na 72 milijonov evrov v letu 2018. Arper na svojem sedežu (v Monastier di Treviso), v hčerinskih podjetjih, podružnicah in razstavnih prostorih v Italiji in tujini zaposluje 260 ljudi.Proizvajalčeva internetna stran

Kontaktirajte nas.

Izpolni spodnje podatke in pošlji sporočilo.

Podobni produkti

Dobrodošli v Orionu Intertrade.

Naročite se na mesečni Vodnik dizajna in v zameno vam podarimo 10% popust ob 1. nakupu*.

Kodo za popust prejmete v vaš e-poštni nabiralnik. Za Vas vsak mesec pripravljamo sveže novice o svetu oblikovanja in trendih dizajna.