SHAAL

SHAAL

Modularna sofa. Zunanja struktura je sestavljena iz prekrite vezane plošče. Strukturirana in mehka kot košara blazin. Shaal nas ovije v toplo objemajočo zasnovo, ki vabi vabljivo taktilnost in toplino v katerikoli prostor, od domačih do poslovnih. Novo rezličica 2022, Shaal razširja ponudbo Arperjevih sof, združuje izjemno udobje in prilagodljivo modularno konfiguracijo. Podporni okvir zaobjame Shaalovo globoko oblazinjenje, ki dvigne lahkotno obliko nad tlemi. Shaalova značilna zasnova izhaja iz njenih dualnosti: radodarna a tehtna, utrjujoča a prilagodljiva, trajnostna, a razkošna. Ustvarite gostoljubnost doma, ali v katerem koli drugem prostoru.

Lahek in udoben Shaal kolekcija modularnih sof se lahko enostavno prilagodi različnim okoljem, od gostinstvenih do pisarniških kontekstov in zasebnosti doma. Sistem vključuje osrednje, končne in kotne module, ki zadovoljujejo širok spekter potreb. Shaal ima zunanjo strukturo, ki jo sestavlja elegantna prekrita lesena plošča in mehke blazine za zagotavljanje maksimalnega udobja. Obleka zunanje plošče in blazin se lahko konfigurira v ujemajočih ali različnih materialih v posebej zasnovanih kombinacijah. Blazine so v celoti odstranljive, da se podaljša njihov življenjski cikel in možne uporabe; komponente in materiali se lahko enostavno razstavijo. Kolekcijo dopolnjujejo dodatne blazine, na voljo v dveh različnih velikostih.

Brand

ARPER

Pri Arperju izdelujejo stole, mize in pohištvo za skupnost, službo in dom. Motivirajo jih odnosi: med izdelki in prostori, prostori in ljudmi, ljudmi in njihovimi mrežami. Vse – mehko, bistveno oblikovno občutljivost, neposredne in prilagojene storitve, organizacijske in korporativne politike, globalno identiteto blagovne znamke – oblikujejo v smislu človeških vrednot. So hitro rastoče podjetje, ustanovljeno leta 1989 — družinsko podjetje, ki ga vodi celovit pristop, osredotočen na človeka. Iz podjetja, ki se ukvarja s proizvodnjo pohištva, so prerasli v mednarodno oblikovalsko prisotnost, s čimer so močno povečali prodajo in družini Arper dodali na stotine novih zaposlenih. NJIHOV PRISTOP K OBLIKOVANJU — Vsak del procesa razvoja izdelka — od načrtovanja do proizvodnje do dolgoročnega vpliva — je skrbno pretehtan, pri čemer združuje funkcijo, estetiko in podrobnosti v elegantni ločljivosti. EDINSTVENA SENZIBILNOST — Njihov oblikovalski etos temelji na vsestranskosti bistvenih oblik. Sčasoma se je pristop razvil okoli šestih temeljnih konceptov. Ravnovesje, družina, intuicija, svetloba, barva, igra. Med oblikovalci, ki so oblikovali Arperjeve najuspešnejše izdelke, so Jean-Marie Massaud (sofa Steeve, predstavljen na sejmu Salone del Mobile 2015, ter vodstveni in salonski stol Aston), James Irvine (stol Juno), Simon Pengelly (miza Nuur, ki je leta 2011 prejela nagrado Compasso d'Oro), Antti Kotilainen (kolekcija Aava), studio Metrica (miza Cross) in Ichiro Iwasaki (tabureji Pix). Danes se Arper osredotoča predvsem na pogodbeni sektor (80 % prodaje) z izdelki, namenjenimi različnim uporabam in tržnim segmentom. Podjetje raste zaradi organizacijske politike, ki jih določa vodstvo in ki neomajno spodbujajo preglednost ter močno in dosledno identiteto blagovne znamke: promet se je povečal s 67 milijonov evrov v letu 2015 na 72 milijonov evrov v letu 2018. Arper na svojem sedežu (v Monastier di Treviso), v hčerinskih podjetjih, podružnicah in razstavnih prostorih v Italiji in tujini zaposluje 260 ljudi.Proizvajalčeva internetna stran

Kontaktirajte nas.

Izpolni spodnje podatke in pošlji sporočilo.

Podobni produkti

Dobrodošli v Orionu Intertrade.

Naročite se na mesečni Vodnik dizajna in v zameno vam podarimo 10% popust ob 1. nakupu*.

Kodo za popust prejmete v vaš e-poštni nabiralnik. Za Vas vsak mesec pripravljamo sveže novice o svetu oblikovanja in trendih dizajna.